Kmetijska prikolica je vozilo, običajno brez motorja, ki je pripeto na traktorsko vozilo za premikanje, nekatere prikolice pripnete lahko na avto, kombi ali tovornjak, dobite pa jih tukaj https://www.prikolice-trisa.si/. Kmetijske prikolice se uporabljajo za prevoz pridelkov, opreme in kmetijskih zalog. Izbira prave prikolice je odvisna od tovora ali konfiguracije, ki jo načrtujete. Drugi elementi, ki jih morate upoštevati, vključujejo število osi, ki jih potrebujete za prikolico, in priporočeno moč za vleko. Ne pozabite tudi, da boste morali ravnati v skladu z lokalno zakonodajo, kadar koli se priklopnik vozi po cesti. Na primer, precej pogosto obstaja zakonska omejitev hitrosti glede na število osi in maso prikolice. Tudi zavorni sistemi vaše prikolice morajo ustrezati teži prikolice in hitrosti vožnje.
Ko iščete pravo prikolico, ki bo ustrezala vašim potrebam, boste morali vedeti, kaj nameravate vleči in kako težka bo. Čeprav si morate zastaviti kar nekaj drugih vprašanj, se bomo v tem razdelku osredotočili na različne vrste priklopnikov, ki so na voljo. Tukaj je seznam najpogosteje uporabljenih prikolic in za kaj so najbolj primerne.
Nakladalna prikolica se običajno imenuje samonakladalna prikolica in se uporablja tako za spravilo kot tudi za transport razsute trave, namenjene skladiščenju v silosih in živalski krmi. Plato je vrsta prikolice, ki ima pladenj in se uporablja predvsem za prevoz kmetijske opreme in izdelkov, kot so bale sena. Odlagališče je še ena vrsta prikolice, ki je znana kot prekucna prikolica. Uporablja se za prevoz opreme in izdelkov, kot so gnojila in žita. Pogosto se uporablja pred žetvenimi stroji, kot so kombajni. Dvigalo s kljuko je vrsta prikolice, ki se manj pogosto uporablja kot druge. Njen namen je prevoz težke mehanizacije in kmetijskih odpadkov. Uporablja se v bioplinarnah za transport gnoja in drugih snovi.
Število osi vpliva na okretnost in stabilnost kmetijske prikolice. Enoosna vozila so enostavna za manevriranje. Bolj ko povečate število osi, bolj se poveča težavnost manevriranja stroja. Po drugi strani pa enoosna vozila porabijo več goriva pri prevozu težkih tovorov ali na neravnem terenu. Večosne prikolice zagotavljajo dobro ravnotežje za premikanje velikih tovorov ali premikanje po neravnem terenu.