Računalništvo in tehnologija

SEO je pomemben za oglaševanje

SEO je postopek, v katerem se spletna stran optimizira na sami strani in izven nje, zato da se pojavi čim višje med zadetki spletnih iskalnikov. Na strani se optimizira tako, da se uredi vizualno, doda primerna besedila in podobno. Optimizacija izven strani pomeni, da vaša spletna stran pridobiva povezave iz raznih drugih strani, kjer treba običajno tudi napisati dobre članke, v katerih so tiste povezave.

Na strani se optimizacija začne tako, da oseba, ki izvaja optimizacijo, testira hitrost vaše spletne strani. To je hitrost, s katero se sama stran in podstrani odpirajo. Velikokrat bo oseba, ki vam optimizira spletno stran, predlagala različne spremembe na sami strani kot na primer zmanjšanje velikosti medijev, ki lahko zelo upočasnijo odpiranje spletne strani. Velikokrat vam bo profesionalec, ki vam izvaja SEO optimizacijo, sam uredil spletno stran in zmanjšal velikost teh slik, da se bodo strani hitreje naložile, ko uporabnik obiskal vašo spletno stran.

SEO

Nato vam bo najverjetneje predlagal izbiro teme, če je še nimate. Teme so različne oblike spletnih strani in so profesionalno oblikovane z lepim in urejenim videz. Z uporabo teh tem bodo vaše spletne strani videti bolj profesionalno in imele urejen videz. Poleg tega vam bo najverjetneje predlagal spremembe kategorij ali podstrani. Velikokrat je navigacija na spletni strani zelo pomembna. Profesionalci vam lahko predlagajo, kako razporediti strani in jih tudi organizirati tako, da bodo pregledne in jih bodo uporabniki preprosto brskali.

Kategorije so lahko različne in lahko zelo pomagajo pri navigaciji po vaši spletni strani. Še posebej, če objavljate različne članke ali pa artikle, ki se lahko razdelijo na različne kategorije. SEO optimizacija vam lahko tudi pomaga, če imate na strani kakšno podatkovno bazo. Oni vam lahko preprosto vzdržujejo ali pa posodobijo podatkovno bazo.

Optimizacija izven strani je postopek, v katerem podjetje oglašuje vašo spletno stran na različnih lastnih straneh. Tako pridobivate kakovostne povezave ter tako iskalniki počasi dvignejo vašo spletno stran na višje položaje, ko vidijo, da je vaša spletna stran relevantna na nekakšno besedo, ki je povezana z vašim podjetjem. Recimo, da nekdo vnesete besedo okna v spletni brskalnik, bo SEO optimizacija poskrbela, da bo brskalnik povezal besedo okna z vašo spletno stranjo in bo nato vaša spletna stran ta čim višje na seznamu zadetkov.

Iskalniki uvrščajo spletne strani glede na kakovost. To pomeni, da ko imate več povezav s kakovostnih strani, bo brskalnik videl, da je vaša spletna stran kakovostna. Ko Google bere vašo stran, bo videl, da se vsebina ujema s ključno besedo in ga nato zviša na seznamu. Nekatere raziskave so pokazale, da mnogi uporabniki ne kliknejo na sponzorirane povezave in bolj zaupajo stranem, ki so “organsko” prispele na vrh Googlovih rezultatov, zato je pametno investirati v SEO optimizacijo, saj samo tako lahko gradite prepoznavnost blagovne znamke na naraven, cenovno ugoden in učinkovit način.