Zasebna glasbena šola
Glasba in zabava

Preseganje talentov v glasbenem izobraževanju z zasebno glasbeno šolo

Glasba je most med kulturami, čustvi in ljudmi, zato je kakovostno glasbeno izobraževanje ključnega pomena za razvoj in negovanje glasbenih talentov.

Zasebne glasbene šole ponujajo edinstven, globoko personaliziran pristop k učenju, ki lahko preobrazi sposobne učence v izjemne umetnike. Med številnimi, ki stojijo na čelu glasbenega izobraževanja pri nas, je tudi Willems glasbena šola, ki s svojim svežim in holističnim pristopom presega vsa pričakovanja.

Ustanovljena na filozofiji priznanega glasbenega pedagoga Edgarja Willemsa, se ta zasebna glasbena šola nahaja na slikovitem obrobju Ljubljanskega barja in predstavlja pravo zatočišče za otroke ter odrasle, ki želijo globlje razumeti in doživeti glasbo.

Individualiziran pristop

Zasebna glasbena šola Willems se ponaša z individualiziranim pristopom k učenju, ki omogoča, da se učitelji osredotočijo na specifične potrebe, sposobnosti in interese vsakega učenca. Ta prilagojen način dela zagotavlja, da lahko vsak talent zacveti v svojem ritmu in po svoji poti, kar je temeljnega pomena za razvoj samozavesti in umetniške identitete.

Izjemni učitelji

Vrata Willems zasebne glasbene šole se odpirajo v svet, kjer pedagogi niso le strokovnjaki na svojem področju, ampak so tudi strastni mentorji, ki so se zavezali k razvoju naslednje generacije glasbenikov.

Njihova predanost in sposobnost, da navdihujejo, učencem omogoča, da razvijejo ne tehnične veščine in globoko ljubezen do glasbe. Srčnost pedagoške ekipe in vzdušje šole sta tista, ki ustvarjata sproščeno okolje, kjer se veselje do glasbe in potrpežljivo delo prepletata v harmonično celoto.

Prostor, kjer vsak talent najde svoje mesto

Zasebna glasbena šola Willems nudi poučevanje klavirja, violine, viole, violončela, kljunaste flavte, prečne flavte, klarineta, saksofona, fagota in roga.
Pouk inštrumenta se izvaja dvakrat tedensko v obliki individualnih učnih ur. Poudarek je na spodbujanju skupinskega muziciranja, kjer se učenci učijo poslušanja in sodelovanja, tako v komornih skupinah kot tudi v pevskem zboru in šolskem orkestru.

Šola daje velik pomen koncertiranju, in sicer z organizacijo šolskih nastopov in nastopov v večjih dvoranah, kot so Cankarjev dom, Slovenska filharmonija, dvorana Konservatorija za glasbo v Ljubljani in drugod, domača so jim tudi mednarodna prizorišča. Vrh obrazca

Sodobne metode poučevanja

Današnje razumevanje posluha vključuje tri ključne sposobnosti: slušno zaznavanje, čustveni odziv na zvok in analitično poslušanje. Te sposobnosti, medsebojno povezane, zahtevajo tudi individualen pristop v izobraževanju.

Moderna glasbena vzgoja se srečuje s izzivom uravnoteženja med intelektualnim in senzorično-čustvenim pristopom k poučevanju glasbe, pri čemer večina sodobnih pedagogov zavrača čisti intelektualizem v prid celostnemu razumevanju glasbene izkušnje.

Tega se zaveda tudi zasebna glasbena šola Willems, zato v metode dela integrirajo najnovejša tehnološka orodja in metode.

  • Pouk solfeggia po Willemsovi metodi se osredotoča na celostni razvoj glasbenih sposobnosti učencev, kjer je glavni cilj, da postane pouk muzikalen v vseh svojih vidikih. To se dosega z razvojem posluha, ki upošteva fiziološke, afektivne in mentalne vidike posameznika. Metoda daje velik pomen razvoju ritmičnega občutka, ki se povezuje z življenjsko energijo, kar omogoča učencem, da razvijajo svoje glasbene sposobnosti na naraven in intuitiven način.
  • V procesu učenja so pesmi ključnega pomena, predvsem tiste, ki so namenjene učenju intervalov, saj omogočajo praktično razumevanje glasbenih razmerij. Notno branje se razvija postopoma, pri čemer se najprej osredotoča na relativno petje, nato pa na absolutno in kombinirano petje z notnega zapisa. Učenje lestvic, tako durovih kot molovih in drugih, je obsežno in poglobljeno, pri čemer je poudarek na kvaliteti razumevanja in sposobnosti uporabe v praksi.
  • Glasbena teorija se uvaja šele, ko učenci doživijo in dojamejo glasbene pojave na intuitiven način, preko čutov in čustvene občutljivosti. Willemsova metoda poudarja, da intelektualno znanje glasbene teorije ne sme prevladati nad pravo notranjo zvočno predstavo, saj je cilj doseči globoko razumevanje in občutenje glasbe, ki presega zgolj površinsko in formalno znanje.

Skupnost in povezovanje

Glasba je kolektivno doživetje in Willems zasebna glasbena šola to razume do popolnosti. Ustvarjanje močne, podporne skupnosti, kjer se učenci lahko povezujejo, delijo in rastejo skupaj, je ključnega pomena. Šola organizira redne koncerte in delavnice, ki učencem omogočajo, da nastopajo, se učijo od priznanih glasbenikov in razvijajo svoje socialne veščine.

Šola je znana po svojem dinamičnem pristopu, ki ne vključuje samo tradicionalnega učenja, temveč tudi gostovanja, mednarodne povezave in aktivno udeležbo v mednarodnih projektih in kongresih. S tem Willems zasebna glasbena šola svojim učencem odpira vrata v svet, kjer se lahko srečajo, izmenjujejo izkušnje in se učijo od glasbenikov z vsega sveta.

Glasbeni center Edgar Willems s svojim celostnim pristopom k glasbenemu izobraževanju, bogatimi mednarodnimi povezavami in strastjo do glasbe, nedvomno predstavlja izjemno okolje, kjer mladi talenti rastejo in dosegajo svoje polne glasbene potenciale.